reklama

Perficio

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Milujem, keď vonku prší. Kvapky dopadajú na rímsu pootvoreného okna a v hypnotickom rytme hladia moje zmysly. V diaľke doznieva hrom a autá sa šmýkajú po mokrej ceste. Vytrácam sa do minulosti. 

Živí spomienky naňho. Prší na môj vlastný hrob, na ktorom rastú krásne kvety. Nikto mi už nemôže pomôcť, žijem mŕtva. Oni vidia len tie kvety a tak to musí ostať.

Rieka sa vliala do oceánu a naveky s ním splynula. Vzišla a zišla, začiatok bez konca, panta rhei. 
Zmizla som v ňom, dobrovoľne, bez podmienok. Keď sme ležali nahí v objatí a dážď padal na rímsu pootvorého okna, už nič nebolo ako predtým, minulosť bola budúcnosťou a hodiny na stene prestali tikať. Zomrela som v neuchopiteľnu, v ilúzii. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

(Rozhovory s dušou)

Dáša Baliarová

Dáša Baliarová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pri letmom svetle sviečky vinuli sa z pera slová, v diaľke ešte občas zahrmelo. Cigareta dohárala a dym sa rozplynul v prázdnote. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu